Friday, February 18, 2011

i'm not fall in love yet~

Bismillahirrahmanirrahim...

Salam kasih dan sayang buat semua...MySpace
Sebenarnya kepala agak pening ketika menaip papan kekunci ini..MySpace(jap lagi exam kot) Tapi nak cerita jugak.. Lagipun dah lame tak post kan..hihi

Tarikh : 17 Feb 2011
Tempat : Edu Cafe, IIUM
Masa : Lunch hour

(ceh,campur aduk bahasa pulak) ngee~maafkan saya..

seorang kawan saya bertanyakan satu soalan yang tiba-tiba membuatkan saya terfikir..hm3

kawan : best tak belajar bahasa arab???

saya pun terdiam..
saya : err..MySpace

lepas beberapa saat baru saya jawab..
saya : erm..best! MySpace

kemudian kawan saya pun membalas..
kawan : yeke..? macam tak yakin jer..MySpace
saya : herm..entahla..MySpace

moral of the story...

~bila muhasabah diri,rupa-rupanya "i'm not fall in love yet" with arabic..i mean not fully fall in love in this subject, hurm~ MySpace

~ada kawan rapat yang dah tukar course, rasa cam...ntahla..saya masih sayang course ni..mungkin belum cukup passion lagi..uhuhu~MySpace

~kawan-kawan tolong bagi kata-kata semangat ye~MySpace

~saya nak degree bkn kerana degree...huhu~MySpace

konklusinya, dalam menuntut ilmu perlukan keghairahan(passionate)..MySpace dan jika kita cintakan ilmu, pasti ia akan mencintai kita semula..kan3? MySpace

p/s : benci bila sedar kadang-kadang study sebab exam...MySpace kamu semua jangan buat camtu, tajdid semula niat ye..apa pun yang kita lakukan mesti kerana??? = ALLAH..!MySpace jom balas cinta-Nya~~~MySpace sebab kadang-kadang kita lupa PEMILIK CINTA yang SEBENAR~ MySpace

sekian..wallahua'lam~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...